INFORMACJE OGÓLNE
1. INTIMODA.com.pl jest własnością FIRMY USŁUGOWO-MARKETINGOWEJ.
2. Sklep prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet.
3. Wszelkie informacje dotyczące produktów oraz sposobu ich zamawiania znajdują się pod adresem www.INTIMODA.com.pl
4. Istnieje możliwość odbioru osobistego przesyłki w sklepie stacjonarnym w Kielcach przy ul.Piekoszowskiej 28.
SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Klientem musi być osoba pełnoletnia.
2. Klient składając zamówienie, zawiera umowę kupna - sprzedaży ze Sklepem.
3. Do każdego zamówienia drukowany jest paragon fiskalny lub na życzenie klienta faktura VAT.
4. Do złożenia zamówienia nie jest wymagane założenie konta w Sklepie.
5. Sklep przyjmuje zamówienia on-line przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia za pomocą formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie sklepu.
6. Zamówienia można składać telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 - 16.00.
7. W zamówieniu klient dokonuje:
- wyboru zamawianych towarów.
- oznaczenia sposobu dostawy oraz adresu dostawy na jaki ma być wystawiony dowód zakupu
( mogą to być różne adresy ).
- wyboru sposobu płatności.
8. W przypadku składania zamówienia po raz pierwszy lub z nowego konta, Klient otrzymuje e-mail zwrotny z prośbą o potwierdzenie złożongo zamówienia.
Sklep rozpoczyna realizację po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia przez Klienta.
CZAS REALIZACJI I SPOSÓB DORĘCZENIA ZAMÓWIENIA
1. Czas realizacji zamówienia to jego skompletowanie w ciągu 1-3 dni roboczych plus czas potrzebny na dostarczenie przesyłki.
2. Zamówienia realizowane są w dwojaki sposób. Klient otrzymuje przesyłkę poprzez firmę kurierską DPD lub odbiera ją w wybranym Automacie Paczkowym Orlen,
stacji paliw Orlen lub innym punkcie partnerskim Orlen.
3. Istnieje możliwość odbioru osobistego przesyłki w sklepie stacjonarnym w Kielcach przy ul.Piekoszowskiej 28.
4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności z tytułu opóżnienia lub niedostarczenia przesyłki wynikającego z podania błędnego lub nieczytelnego adresu dostawy.
KOSZT REALIZACJI ZAMÓWIENIA I RODZAJE PŁATNOŚCI
DARMOWA WYSYŁKA W INTIMODA
KOSZTY, SPOSÓB DOSTAWY ORAZ METODY PŁATNOŚCI
0 zł - zamówienie w wybranym Automacie Paczkowym Orlen,
stacji paliw Orlen lub innym punkcie partnerskim Orlen . przelew tradycyjny lub
serwis płatności internetowych Przelewy 24, bez minimalnej kwoty zamówienia.
0 zł - zamówienie odebrane osobiście w sklepie stacjonarnym w Kielcach przy ulicy
Piekoszowskiej 28.
0 zł - zamówienie wysłane przez firmę kurierską DPD, przelew tradycyjny, serwis płatności
internetowych Przelewy24, lub za pobraniem, WARUNEK - zamówienie pow. 159 zł
9,90 zł - zamówienie wysłane przez firmę kurierską DPD, przelew tradycyjny, serwis
płatności Przelewy24 , lub za pobraniem, zamówienie poniżej kwoty 159 zł.
ORLEN PACZKA to Ponad 12000 punktów odbioru, obejmujących Automaty Paczkowe, stacje ORLEN oraz punkty partnerskie.
Paczka będzie czekać w punkcie odbioru aż 3 dni, z możliwością przedłużenia o 1 dzień w aplikacji mobilnej ORLEN Paczka dla paczek znajdujących się w automatach
Aplikacja mobilna z funkcją zdalnego otwierania skrytek, śledzenia paczek i mapą lokalizacji.
DPD - przesyłki wysyłane przez firmę kurierską DPD dotrą do Ciebie najpóźniej w trzecim
dniu roboczym następującym po dniu złożenia zamówienia.
4.DANE DO PRZELEWU.
FIRMA USŁUGOWO- MARKETINGOWA
CHROBREGO 12 , 25-607 KIELCE
NUMER KONTA : 28 1050 1416 1000 0005 0493 0280
ZWROTY REKLAMACJE
1. W przypadku zwrotu towaru prosimy o wcześniejszą informację telefoniczna lub e-mail.
2. Towar zakupiony w sklepie INTIMODA.com.pl można zwrócić bez podania istotnej przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania zakupionego towaru.
3. Towar musi być pełnowartościowy, czyli nie może posiadać znamion używania go. Musi być czysty, nie może posiadać obcych zapachów, musi mieć oryginalną metkę, opakowanie oraz elementy dodatkowe z którymi był ewentualnie wysłany.
4. Towar musi być odesłany z dołączonym dokumentem sprzedaży, czyli paragonem lub fakturą VAT.
5. Towar wysłany do Państwa zapakowany jest w dodatkowe pudełko ochronne, dlatego przy zwrotach należy zwrócić uwagę na właściwe jego zabezpieczenie.
6. Towar uszkodzony może być podstawą do odrzucenia prawa zwrotu z winy kupującego.
7. Towar, którego reklamacja i zwrot nie zostaną uznane będzie odesłany na koszt klienta.
8. Wyroby pończosznicze nie podlegają zwrotowi z wyjątkiem tych oryginalnie zapakowanych.
9.Adres na który należy wysłać zwracane produkty to...
INTIMODA.com.pl
Piekoszowska 28
25-601 KIELCE